PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-02 12:20:13
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przy okazji: na to stanowisko na którym pracuję przyszło 70 odpowiedzi.
    Na
    > rozmowy zaproszono 20 kandydatów - w tym mnie, zresztą jedyną kobietę.
    > Zapewne pozostałych 19 osób również miało odpowiednie kompetencje tylko
    > wyszła pewnie kwestie:
    > a) zarobków;
    > b) rodzaju umowy (zlecenie);
    > c) przewidywanego czasu pracy (miała trwać 3 tygodnie, trwa już 9
    miesięcy).
    > Nie uważam aby to był fart - prawdopodobnie z osób które przyjęłyby
    warunki
    > im zaproponowane, najbardziej się nadawałam.

    Ja brałem udział w rekrutacjach gdzie na sali egzaminacyjnej w egzaminach
    uczestniczyło 80 osób a przysłanych aplkacji bylo ponad 300. Z egzaminu
    wyłoniono 30 kandydatów aby dopiero dać im szansę podejść do 3 etapów rozmów
    kwalifikacyjnych. Ostatecznie wyłoniono tylko 3 osoby do przyszłej pracy.
    I wierz mi wielu naprawdę dobrych fachowców i wartościowych pracowników
    nawet nie wiedziało dlaczego tej pracy nie otrzymało !!!

    Wrangler