PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-01 20:45:03
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Habier" <h...@i...pl> postanowił uszczęśliwić całą
    ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością

    > Wedlug mnie, na otrzymanie pracy bez kogos w firmie sa zerowe szanse.
    > A wiekszosc ogloszen na stronach i w GW sa formalnoscia (popularnie - dla
    > Zarzadu)

    Wcześniej też tak myślałem ;)). Teraz jestem po drugiej stronie barykady -
    prowadzę rekrutację dla wielkiej firmy, której ogłoszenia ukazują się
    regularnie w "Gazecie-Pracy" i zapewniam Cię (jako i innych sfrustrowanych),
    że pracę dostają u nas nie moi znajomi ani nie ci, którzy wręczyli mi
    najwyższe łapówki (niestety, nikt nawet jeszcze na to nie wpadł, a siedzę w
    tym rynku cztery lata ;((), ale generalnie kandydaci z najlepszymi wynikami
    w naszym procesie rekrutacji. Nie będę ściemniał, że nie ma przewałów, bo
    są, ale nie z mojej złej woli.
    Pozdro
    Coinneach