PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-25 18:18:46
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Aug 2006 17:27:19 +0200, "Jagna W." wrote:

    >"Tomek" <k...@v...pl> napisał

    >Błagam, sprawdź sobie najpierw, jakie są faktycznie zarobki w danych
    >miejscach, na danych stanowiskach, a nie wypisuj takich głupot, bo się po
    >prostu słabo robi. 1000 zł dla sprzedawcy w sklepie z wentylatorami? Zdradź
    >tajemnice gdzie dokładnie tak dobrze płacą - niejeden się skusi na pensję
    >1000 zł za "nicnierobienie".

    Dlaczego uważasz że praca w sklepie z wentylatorami to
    "nicnierobienie"?

    Jeśli chodzi o "nicnierobienie" to są takie branże w których płacą
    min. ~1000 zł za niepracowanie np. rolnictwo. Mam w rodzienie
    człowieka któremu łunia płaci i przez najbliższe 10 lat płacić będzie
    1734 zł miesięcznie za to że nie będzie nic robił, do tego będą co
    jakiś czas nękać go kontrolami i sprawdzać czy rzeczywiście nie
    pracuje.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.