PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-25 20:55:38
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A cóż jest takiego chwalebnego w pracy na sraczu po 23 godziny na
    > dobę?

    > Z tonu w jakim piszesz wywnioskowałem (dobrze?), iż zachęcasz ludzi do
    > zasuwania na zmywaku lub na budowach w Anglii. Z takiego właśnie
    > podejścia biorą się potem paradoksy, że trudniej jest znaleźć pracę w
    > UK na przysłowiowym zmywaku niż w swojej branży, bo większość uważa że
    > nadaje się wyłącznie do byle jakiej roboty.

    > O!

    > Ale dlaczego głosować na nie? I dlaczego sądzisz że nie dostaną
    > emerytur?

> [...]
    Ty albo jesteś głupi albo chcesz prowokować. Wiele osob pojechało do Anglii w
    ciemno. Mieli troszke pieniędzy i chęć ułożenia sobie zycia. Zmywak to takie
    określenie obrazujace ze nie zawsze od razu dostaje się super pracę. Ale jak
    ktos chce to po pewnym czasie znajdzie dobrą pracę w swoim zawodzie. Tylko
    wolnym opieraloczom to nie leży. Bo myślą ze już na dworcu czekają na nich
    potencjalni pracodawcy. Znam kilka osob ktore pojechały. Jedni wrocili bez kasy
    i psioczą że tu niedobrze i tam też niedobrze, inni przemęczyli się jakiś czas i
    znaleźli dobrą pracę. Śmieją się teraz z problemow jakie tutaj masz za oknem.
    Byle jakie budowy przy olimpiadzie. Głupi jesteś czy o drogę pytasz? Angole nie
    mają 1/3 wyższej kadry zeby to uciągnać. O majstrach i robotnikach przez
    grzeczność nie wspomnę. A dlaczego głosować na nie i dlaczego nie bęzdie za
    moment emerytur już Ci ktoś w sposob przystępny wytłumaczył. Tomek