PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynierRe: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-26 10:11:26
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Aug 2006 09:33:24 +0200, "Jagna W." wrote:

    >Dlaczego? Bo w porównaniu z pracą inżyniera stanie za/przed ladą + parę
    >innych prostych czynności nie wymagających zbytniego wysiłku fizycznego i
    >umysłowego, jest "nicnierobieniem".

    Pracowałaś kiedyś za/przed ladą? Bo z tego co czytam, to śmiem wątpić.

    >Skandal :-/

    Nie skandal, tylko "PROW - Działanie 1" (głosowałaś za przystąpieniem
    Polski do Uni Europejskiej?). Poza tym masz nieodpowiednie podejście,
    ja parę lat temu też do takich spraw odnosiłem się jak Ty. Potem
    stwierdziłem, że to nie ma sensu.
    Coś Ci nie pasuje? Zostań rolnikiem i też korzystaj - jest tyle
    programów, usiądź, poczytaj, złóż je do kupy i bierz kasę!

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.