PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-25 18:00:06
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Tomek" <k...@v...pl> napisał

    > Błagam, sprawdź sobie najpierw, jakie są faktycznie zarobki w danych
    > miejscach, na danych stanowiskach, a nie wypisuj takich głupot, bo się po
    > prostu słabo robi. 1000 zł dla sprzedawcy w sklepie z wentylatorami? Zdradź
    > tajemnice gdzie dokładnie tak dobrze płacą - niejeden się skusi na pensję
    > 1000 zł za "nicnierobienie".
    >
    > JW.

    Chyba nie wiesz co to za praca być konstruktorem. Praca bez stalego czasu. Jak
    idziesz spać to kombinujesz. Siedzisz na kibelku z kartką i obok wszystkie
    najpotrzebniejsze książki i czasopisma a nie krzyżówki. Śni się to co chcesz
    zrobić. 23 godziny na dobę w pracy. Po 20 latach już jest latwiej. I ktoś chce
    zaplacić za to 1000 zlotych. Ludzie szanujcie się. Sam jeszcze jestem
    przedsiębiorcą ( chociaż wolę określenie rzemieślnik). Jakbym się nie szanowal
    to bym był nikim. Jak coś nie szło to wolalem głodny chodzić i jeżdzić bez
    biletu tramwajem niż się dać poniżyć. Oplacało się bo szacunku nabrali rożni
    wydrwigrosze. Wy tutaj młodzi jesteście. Cale życie przed wami. Wolałbym gdzieś
    za granicą gary zmywać niż się pierdzielić z jakimś cwaniakiem. Teraz znowu robi
    się dużo pracy w Anglii. Olimpiada tam będzie. Muszą zbudować nowe domy, hotele,
    drogi, stadiony i to wszysko co obok tego będzie. Jestescie tam potrzebni. Wielu
    po olimpiadzie będzie zarobionych na cale życie. Tylko mądrze to zrobić.
    Wyeliminować konkurencję i głosować na nie jak będą rozszerzali Unię. A że tutaj
    się zawali jak wyjedziecie. Nie wasza sprawa. Najwyżej rodzicom przyślecie
    trochę ichnich pieniędzy jak emerytur nie dostaną, bo niby skąd mieliby dostać
    jak tu na stale jest nie prawie 40 milionow ludzi tylko trochę ponad 30. Tomek