PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynierRe: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-26 09:46:52
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Aug 2006 19:16:43 +0000 (UTC), Jakub Lisowski wrote:

    >Nic chwalebnego, ale niektórzy techniczni tak mają.
    >Problem chodzi po głowie, i nie wiadomo, kiedy się go rozwiąże.
    >W kiblu, myjąc gary, budząc się rano z gotowym rozwiązaniem w głowie.

    Aha, ja do nich nie należę. Jak kończę pracę, to ją kończę i zajmuję
    się innymi ciekawymi rzeczami.

    >No akurat bycie elektrykiem to nie ejst 'jakaś tam robota'.

    Zgadza się, trzeba mieć uprawnienia, np. kurs w koledżu ukończony i
    papier.

    >Bo zwali się stado rumunów, a potem turków którzy są gotowi pracować za
    >mniej na dowolnym stanowisku do czasu wyrównania się kapitału.

    Wolisz Chińczyków? Co do Turków, to na szczęście (dla nas) oni na
    Niemcy uderzają.

    >Bo postbismarckowski system pomocy społecznej jest na granicy
    >wydolności, albo już nawet za i podpieranie go kolejnymi filarami
    >nieszczególnie się powiedzie, jak przypadkiem będzie przy nich grzebane
    >z okazji tego, że tam będą dośc konkretne pieniądze do wyjęcia.

    Nie sądzę żeby ludzie mieli w ogóle nie dostać emerytur. Chociaż jeśli
    wytniesz imigrację, czyli płatników, to tak się może stać.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.