PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier › Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
  • Data: 2006-08-26 07:31:14
    Temat: Re: Po rozmowie kwalifikacyjnej - młody inżynier
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <k...@v...pl> napisał

    > Chyba nie wiesz co to za praca być konstruktorem.

    Wiem. Znam też różnicę m-dzy faktycznym konstruktorem z doświadczeniem i
    praktyką, a młodym, zielonym jeszcze człowiekiem, który dopiero co opuścił
    mury uczelni.

    > Po 20 latach już jest latwiej. I ktoś chce
    > zaplacić za to 1000 zlotych.

    Tomku, czytaj dokładnie o czym pisze. Nie o 1000 zł dla człowieka po 20
    latach pracy, lecz o 1000 zł dla "koniczynki", która dopiero się uczy, a
    zanim się nauczy, narobi mase błędów i na niejedną stratę narazi swego
    pracodawcę.

    > Ludzie szanujcie się.

    Tak, ale miejcie też pokorę wobec własnej (nie)wiedzy.

    JW.