PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-12 16:54:38
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :) Zauwaz, ze firme "przesluchujesz" skrupulatniej niz rodzine, podczas
    > gdy to rodzina miala obowiazki wobec babci, nie firma.

    Tak ale to firma "wyciaga wtyczke".
    Na poczatku zalozylem ze rodzina poinformowala pracownika ze tam ktos lezy i
    potrzebuje pradu do zycie.
    I wtedy sytuacje mozna porownac do rozjechania czlowieka na autostradzie.
    Ze co? No przeciez go tam mialo nie byc...

    Zauwaz ze rodzine okreslilem od razu jako te ktora wtopila sprawe.

    > Ludziom, ktorzy znalezli sie w ciezkiej sytuacji, nalezy pomoc i
    > najlepiej, gdy robia to organizacje pozarzadowe.
    Oj nie!
    Od pomocy jest rodzina, bliscy. Tylko w sytuacji kiedy nie ma bliskich to
    dopuszczam pomoc "oficjalna". Tak, jestem swiadom ze wielu ludzi nie moze liczyc
    na rodzine. Ale w takim razie dlaczego ja, ty, wszyscy mamy dokladac do tego z
    naszej kieszeni? Pamietaj ze u nas tak nazywa sie organizacje ktorym kase sypie
    skarb panstwa...
    Co innego jesli taka organizacja dziala na zasadzie datkow dobrowolnych. Tak jak
    np. PAH. Takie cos popieram wszystkimi 4 konczynami.

    Dokladnie tak.

    --
    Lukasz Sczygiel