PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-13 07:47:58
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Sczygiel wrote:

    > Oj nie!
    > Od pomocy jest rodzina, bliscy. Tylko w sytuacji kiedy nie ma bliskich to
    > dopuszczam pomoc "oficjalna". Tak, jestem swiadom ze wielu ludzi nie moze liczyc
    > na rodzine. Ale w takim razie dlaczego ja, ty, wszyscy mamy dokladac do tego z
    > naszej kieszeni? Pamietaj ze u nas tak nazywa sie organizacje ktorym kase sypie
    > skarb panstwa...
    > Co innego jesli taka organizacja dziala na zasadzie datkow dobrowolnych. Tak jak
    > np. PAH. Takie cos popieram wszystkimi 4 konczynami.

    Rzecz jasna mowilam o sytuacji, w ktorej rodzina pomoc nie moze, rodzina
    jako "pierwsi do pomocy" to sprawa oczywista.

    Natomiast organizacje pozarzadowe, jak sama nazwa wskazuje, sa
    pozarzadowe, czyli nie sa panstwowe - mowa o prywatnych inicjatywach
    spolecznosciowych i charytatywnych.

    > Dokladnie tak.

    I dochodzimy do tej roznicy mentalnosci: podczas gdy w NZ spoleczenstwo
    potepia i nie zacytuje, jak ostre slowa padaly pod adresem tej rodziny,
    to w PL nawet sympatyk JMK przez kilkanascie postow dyskutuje z teza, ze
    wina spoczywa na rodzinie :D

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533