PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-12 08:08:03
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Sczygiel wrote:

    > W ostatecznosci.
    > Nie wiem jak tam jest ale jakies zaswiadczenia byly by na okazanie
    > wystarczajace. Jesli ktos jeczy ze odlaczenie go zabije to skontaktowac sie z
    > policja. Oni moga sciagnac ambulans. Metod jest duzo.

    :) Zauwaz, ze firme "przesluchujesz" skrupulatniej niz rodzine, podczas
    gdy to rodzina miala obowiazki wobec babci, nie firma.

    Ludziom, ktorzy znalezli sie w ciezkiej sytuacji, nalezy pomoc i
    najlepiej, gdy robia to organizacje pozarzadowe. Ale jesli w
    spoleczenstwie panuje akceptacja i wsparcie psychiczne dla postaw
    niezaradnosci, wiecej ludzi bedzie je przejawiac, ze szkoda dla
    gospodarki. Jesli, na odwrot, niezaradnosc jest powszechnie potepiana,
    to ta presja spoleczna motywuje ludzi do zrobienia ze soba czegos
    konstruktywnego bardziej niz wszelkie rozwiazania polityczne.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533