PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-11 19:25:56
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lukasz Sczygiel napisał(a):

    > > No to jestem wyjatkiem :).
    > Obyś nim był :)
    Bo jak nie to mam depresje lub zabojcze kompleksy? :) (chyba zart)

    > Taka mi się hipoteza narodziła (strzlam). Ludzie, mimo, że wiedzą, że
    > ich postawa przynosi straty, troszczą się tylko o to, co zależy
    > bezpośrednio od nich. Czyli nie robią nic, co mogłoby straty zniwelować.
    > Albo brakuje im oglądu sytuacji (w co wątpię, bo pisałeś, że w wyniku
    > ich działań wychodzą różne "ciekawe" rzeczy) albo w ten sposób
    > demonstrują jakąś swoją niechęć/pretensję do firmy albo przełożonych.
    > Piszesz, że ktoś powinien im wskazać możliwość dialogu. Jak rozumiem,
    > ten ktoś możliwości dialogu nie wskazuje.
    Bo audyt na taki temat nie byl zamowiony/zrobiony.

    > I teraz teza: ten ktoś nie
    > tylko nie wskazuje możliwości dialogu, ale także nie zajmuje stanowiska
    > w innych sprawach, w których się tego od niego oczekuje. Czyli, że ten
    > ktoś swoją postawą rozpieprza współpracę. Czy to tak może być?
    Mozliwe ze tak. Ja widze dwie mozliwosci: Albo ktos z gory (siakis derechtor czy
    pejzes) zorientuje sie w sytuacji (malo mozliwe bo dla nich problem jest
    niewidoczny albo malo upierdliwy w natloku innych spraw. Albo jakis audytor to
    wypunktuje. Ale ci ktorzy do nas wpadaja na ten temat sie nie wypowiadaja bo nie
    bylo takiej perspektywy w zamowieniu audytowym.

    A no i jest jeszcze trzecia mozliwosc:
    Prezes wpada i pyta "a co was towarzysze boli" i ktos mu napomyka o problemie :)

    > Pozdrawiam
    > Maciek (znów długo nie odpisujący, bo za godzinę jadący na Ukrainę)

    Spokojnej drogi!

    --
    Lukasz Sczygiel