PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienieRe: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
  • Data: 2007-07-04 06:38:50
    Temat: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Sczygiel wrote:

    > Tak. Marzy mi sie sytuacja ze ide do okienka mowie ze chce robic "takie cos"
    > dostaje kwitek, wracam za tydzien i dostaje papiery z regonem, nipem, siakas
    > pieczatke, bloczek faktur i liste "gadzetow" do nabycia (kasa fiskalna, jakis
    > program do faktur itp...) A ja robie swoje a nabyte materialy, zaplate itp.
    > wrzucam w program ktory oblicza ile podatku potrzebuje zaplacic. Robie przelew
    > rachunki wkladam w segregator. Czas i umiejetnosci potrzebne na te "pierdoly" to
    > gora 5% calosci.

    Do okienka? Kwitek? Tydzien? Polska naprawde ludziom zaniza wymagania.

    A jak z czyms takim: wchodzisz na Internet, wypelniasz formularz (<20
    min), wyswietla Ci sie dokument, ktory drukujesz, podpisujesz i wysylasz
    faksem, w ciagu godziny (na stronie przepraszaja, ze w czasie duzego
    ruchu moze byc troche dluzej) dostajesz faksem potwierdzenie ze
    wszystkimi potrzebnymi numerkami i masz DG. Gdzies tam po drodze placisz
    karta kredytowa albo przelewem z konta internetowego troche mniej, niz
    kosztuje szesciopak piwa.

    Potem nie placisz zadnych oplat, ktore nie sa zalezne od zysku, czytaj:
    zadnych ZUSow. Przychody minus koszty dodawane sa do Twojego dochodu
    osobistego i opodatkowane w tej samej skali, nie musisz miec nawet
    osobnego konta. Zeznania podatkowe tez skladasz przez Internet. A raczej
    jest to jedno zeznanie, bo dochody z zatrudnienia (jesli dotyczy) i DG
    deklarujesz na tym samym formularzu.

    Tak to sie odbywa w kraju bedacym na pierwszym miejscu rankingu krajow
    najbardziej przyjaznych dla malego biznesu:
    http://money.cnn.com/magazines/fsb/fsb_archive/2007/
    06/01/100049637/index.htm

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533