PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
  • Data: 2005-08-05 15:02:17
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dcvl18$6i6$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    > wiadomości news:dcvkuh$67r$1@inews.gazeta.pl...

    > i jeszcze pytanie nr -1:
    >
    > -1. opisz skrótowo, np. za pomocą schematu blokowego lub prostej listy
    > wypunktowanej (ze wskazaniem zależności pomiędzy punktami), w jaki sposób
    > zaplanowałeś poszukiwanie pracy?

    Eeee tam pytania...na zwykłą ankietę każdy potrafi odpowiedzieć. Lepiej tak: Za
    pomocą prostej relacyjnej bazy danych skonstruuj siatkę kontaktów w twoim
    (kraju/mieście/wsi/pod budką z piwem). Natsepnie za pomocą kilku prostych
    kwerend wyznacz powiązania i zastanów się nad ich wykorzystaniem w
    celu(poszukiwanie pracy/otrzymania referencji/otrzymania zlecenia od CIA). Do
    tego sporządź prostą prezentację na temat twoich wad i zalet (bez musyczki w
    tle). To by była fajna forma CV! ;)

    Pozdrawiam
    Aneta D.