PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie
  • Data: 2005-08-05 15:07:05
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dctbgu$ioo$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "makro_studio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > dopuki nie
    > stołku
    > dalej
    > niedobrzy że
    > ofertę
    > naraz
    > fantastycznym
    >
    > Pewnie! I nawet często nie wiedzą, że szef projektu szefowi projektu nie
    > równy. Mało komu w ogóle chce się przynajmniejdowiedzieć, czym to
    > zarządzanie projektami tak naprawdę jest.
    >
    > Cieszę się, że jest ktoś, kto rynek pracy postrzega podobnie do mnie - jako
> [...]

    NO! Bo mnie to już wnerwia nieco że wszyscy chodzą i stękają ale jak się jednego
    czy drugiego zapytać czy nie miałby trochę czasu żeby mi pomógł w robocie i %
    skasował to żadnego nie ma. Poza tym wszyscy bezrobotni uwazają że najniższe
    wynagrodzenie jest wprost uwałaczające bo każdy by chciał zaczynać od średniej
    krajowej, natomiast w efekcie zaczynają od zasiłku bo to się przecież opłaca. No
    normalnie szok.

    Pozdrawiam
    A.D.