PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie
  • Data: 2005-08-07 09:44:36
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasys" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dd0a7b$fpu$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "makro_studio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Szanowny kolego,

    Koleżanko :)

> [...]
    > musiałem przeprowadzić się w całkiem inne regiony kraju, gdzie jestem "
    > człowiekem z nikąd " ( no same nieszczęścia - he he... ). Wątpliwości miewam
    > od czasu do czasu ( to dobrze robi każdemu, oprócz ... krowy ; patrz maksyma
    > G.B. Shaw'a :)). Fakt, pracy nie szukam zbyt inetnsywnie. Mam sporo własnych
    > oszczędności i niedługo zakładam firmę ( ale czy mi się uda to już zupełnie
    > inna sprawa ... ). Jeżeli zamieszczam swoją opinię ( inni chyba też ) to
    > oczekuję " sensownych " odpowiedzi od " sensownych " osób.

    Szanowny deBillu,
    Czyli według Ciebie nie ma takich ludzi o których piszę, ze uważają się za alfę
    i omegę nie łyknąwszy żednego z doświadczeń które masz powiedzmy Ty? Bo ja
    uważam że takich jest wielu. Nie przybieraj sobie kazdego watku do głowy
    osobiście, bo niekoniecznie dotyczy on Ciebie a raczej problemu istniejącego w
    pojęciu ogólnospołecznym. Bo ja z kolei spotkałam się wielokrotnie z osobami
    które bez doświadczenia albo z doświadczeniem w zawodzie sekretarka startuja do
    rekrutacji na stanowiska zupełnie nie związane z doświadczeniem uwazając ze moze
    akurat się uda. Potem psioczą że nie dostali odpowiedzi a przeciez tyle podań
    wysłali. Natomiast ja nie znam twojego doswiadczenia zawodowego, wykształcenia
    ani historii choroby więc nie jestem w stanie ocenić do czego się nadajesz a do
    czego nie. Natomiast nie był to watek wprost do ciebie skierowany ani
    oceniająco - potępiający, a raczej zwrócenie uwagi na zjawisko które istnieje i
    ma się dobrze. Opinia ma prawo Ci się nie podobać ale spróbuj czytać po kolei
    kazdy post to dojdziesz do wniosku że żadnych osobistych wycieczek w nim nie ma,
    absolutnie ;)

    Co do biznesu to z twoim doświadczeniem raczej nie może się nie udać. Może
    natomiast być cięzko, szczególnie na poczatku więc radzę Ci z własnego
    doświadczenia nie łamać się po pierwszych paru miesiącach tylko przeć na przód
    ;) Największe ryzyko w biznesie to ryzyko nie podjęcia próby ;)

    Pozdrawiam
    A.D.