PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
  • Data: 2005-08-07 11:36:51
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Od: Michał <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):

    > Miejsc pracy brakuje? Gdzie i komu brakuje?

    > Generalnie nie obchodzi mnie czy nowe miejsca pracy się pojawią, czy
    > też nie. Obchodzi mnie, czy będę na tyle konkurencyjny i obrotny, żeby
    > zarobić więcej niż teraz zarabiam.

    Skoro nie brakuje, to jak inaczej określisz to że w niektórych miastach
    Śląska 1/4 ludzi nie ma pracy? Jeśli Cię to nie obchodzi to nie podejmuj
    tematu.

    > A czy ja komuś bronię stworzyć sobie "dojście"?

    > Odmówił? Nie bardzo rozumiem... .
    > O polecenie (referencje) można poprosić różnych ludzi np. wykładowców
    > z uczelni czy też byłych przełożonych, a nie czekać aż sami je dzadzą.

    > Nie wiem czy teraz szukasz pracy. Jeśli tak, to możesz odpowiedzieć mi
    > na niniejsze pytania (jeśli ktoś z reszty grupowiczów ma ochotę
    > wypełnić to poproszę)?

    Kolego jesteś wyjątkowo napastliwy i agresywny. Może to ta Twoja
    konkurencyjność i obrotność. Nie mam zamiaru wypełniać Twoich ankiet,
    ani udowadniać że nie jestem leniwy, albo się nie staram na rynku pracy.

    Napisałem tylko trochę moich obserwacji z mojego otoczenia, a Ty mi
    piszesz, że "Tobie nikt nie załatwił". Przecież ja Ciebie człowieku
    nawet nie znam. Po co więc się tak obruszasz?

    Michał