PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie
  • Data: 2005-08-05 18:13:32
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie
    Od: "Stasys" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "makro_studio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dctb0c$qus$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Amen! w sensie, ze masa ludzi wyobraża sobie siebie w fotelu prezesa
    > dopuki nie okazuje się że foteli prezesa zabrakło. Potem wyobrażają sobie
    > siebie na stołku szefa projektu, ale niestety szefów projektu też już
    > mają. No to idąc dalej okazuje się że taki bezrobotny jest alfą i omedą a
    > to "ONI" są tacy niedobrzy że nie chcą mu dac pracy. No! :) Dlatego nie
    > dziwię się wcale że na jedną ofertę pracy przypada kilkaset wysłanych do
    > firmy CVłek skoro wszystkie zawody naraz rzucają się na jednego szefa
    > projektu i każdy kto tylko ma rączki i nóżki (niekoniecznie) i jakieś tam
> [...]

    Szanowny kolego,
    Pracowałem i jako doradca ( moja pierwsza praca ) i jako dyrektor (
    naprawdę ! ) w duzym banku korporacyjnym i jako szef projektu ( na
    kontrakcie ) - więc moje " oczekiwania " nie są aż tak wygórowane. Przez
    prawie rok dopadła mnie choroba, która wyłaczyła mnie " z gry " i dodatkowo
    musiałem przeprowadzić się w całkiem inne regiony kraju, gdzie jestem "
    człowiekem z nikąd " ( no same nieszczęścia - he he... ). Wątpliwości miewam
    od czasu do czasu ( to dobrze robi każdemu, oprócz ... krowy ; patrz maksyma
    G.B. Shaw'a :)). Fakt, pracy nie szukam zbyt inetnsywnie. Mam sporo
    własnych oszczędności i niedługo zakładam firmę ( ale czy mi się uda to już
    zupełnie inna sprawa ... ). Jeżeli zamieszczam swoją opinię ( inni chyba
    też ) to oczekuję " sensownych " odpowiedzi od " sensownych " osób.

    deBill