PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
  • Data: 2005-08-07 12:08:55
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Od: Michał <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > -1. opisz skrótowo, np. za pomocą schematu blokowego lub prostej listy
    > wypunktowanej (ze wskazaniem zależności pomiędzy punktami), w jaki sposób
    > zaplanowałeś poszukiwanie pracy?

    Czyli masz gotową tezę, że robiłem to niewłaściwie "i czego w ogóle ja
    jeszcze chcę?" i oczekujesz, że Ci napiszę tak?
    Pewnie, że jak szuka się pracy pierwszy raz, to nie robi się tego tak
    dobrze jak wizycie na kilku rozmowach. Ja też popełniałem błędy w
    szukaniu pracy i nadal je popełniam. Mam nadzieje że mniej. Nie oczekuj
    jednak, że powiem że robię wszystko najlepiej, a Ty mnie z satysfakcją
    naprostujesz.

    Jest też dla mnie oczywiste, że osoby które pracę mają będą na rynek
    pracy patrzeć nieco optymistyczniej niż te które jej nie mają. Też
    miewam czasami kryzysy, ale cały czas się staram i próbuję się rozwijać
    jakoś, a nie stać pod budką z piwem.
    Nie zgadzam się jednak, gdy piszę że jest trudno znaleźć pracę, a ktoś
    mi zarzuca nieudolność, lenistwo i kłamstowo, jako argument podaje
    jedynie: "Jak to nie można znaleźć pracy! Przecież JA mam pracę!"

    Pozdrawiam
    Michał