PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie
  • Data: 2005-08-09 15:40:44
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:ddaedl$s47$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:ddab5a$212$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [ciach rzeczy NTG] (choc wlasciwie caly ten watek zrobil sie mocno NTG, ale
    pozwole sobie jeszcze...)

    > bylo
    > Hmmm, nie wiem. To jak nauczanie dorosłych. Rękawicy ni wątku nie
    > podejmuję,
    > bo czuję się za mały, aby dyskutować na ten temat.

    Ten styl mial tez swoje wady. Poziom czysto merytoryczny byl nizszy niz w
    przecietnej polskiej podstawowce, czytaj: nie probowalo sie takiej ilosci
    wiedzy wbijac do glowy. Ale to byl swietny trening spoleczny i podejmowania
    odpowiedzialnosci i inicjatywy. W polskich szkolach czegos takiego brakuje
    imho.

    > negatywne
    >
    > ... to co się dzieje wokoło to moja wielka pasja. Śmieszy mnie to często,
    > często żenuje, często bawi do rozpuku. Rzadko wkurza; szkoda życia na to.

    Ja tez tak mam, ale raczej obserwuje rzeczy bedace dostatecznie daleko, zeby
    nie bylo w stanie mnie to zbyt mocno wkurzyc. Dwie aktualnie sledzone moge
    Ci podrzucic: http://bbs.chinadaily.com.cn/forum.shtml?fid=G41 - forum
    chinskie, na ktorym widac nastroje Chinczykow zwiazane z obecnoscia
    "Westernersow" w Chinach - szok kulturowy, urazy o to, ze kobiety leca na
    bialych itd. - i http://www.nigeriaworld.com/board/ - dyskusje Nigeryjczykow
    o polityce ich kraju, problemach itd. Mozna poczuc zadowolenie, ze sie
    mieszka w Polsce :)

    I.