PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić
    uwagę ? [OT]
    Date: Sun, 11 Oct 2009 22:07:44 +0200
    <h9tipb$r9m$1@news.dialog.net.pl> <ha0c5i$oq8$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <ha2n0q$d4r$1@atlantis.news.neostrada.pl> <ha5l11$j0u$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <ha5m78$q3n$1@news.dialog.net.pl> <ha5v4j$lhc$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <haag6f$g4c$1@news.dialog.net.pl> <hadge4$gpg$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <hadok6$dnj$1@news.dialog.net.pl> <hafqf4$apr$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <haft2o$l41$2@news.dialog.net.pl> <haijth$p6q$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <haim2r$d70$1@news.dialog.net.pl> <hal9fq$uik$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <haleba$2s0$1@news.dialog.net.pl> <hanltd$mq7$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <hao4iq$m1i$1@news.dialog.net.pl>
    <har091$geq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <har30k$cag$1@news.dialog.net.pl>
    <hasahq$6ek$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <haspi2$b5a$1@news.dialog.net.pl>
    <hatddn$nsp$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W wiadomości news:hatddn$nsp$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Na kogokolwiek byś zagłosował, albo i nie zagłosował, to i tak będziesz
    > miał problemy. Człowek zawsze miewa jakieś problemy.
    > Oni chcą, abyś miał iluzję wyboru, że coś od ciebie zależy, ale tak nie
    > jest.

    > Można sobie ptaka w ostateczności na supeł zawiązać. ;-)
    Próbowałeś?

    > Aha, i to właśnie oni wykupują zapasy pampersów dla dorosłych...?
    Jasne. Idą co jakiś czas całą drużyną.
    Dlatego ty masz problem z dostaniem tych pampersów i narzekarz na gazety.

    > To, że nie wiesz o czymś, że istnieje, nie oznacza, że tego nie ma.
    To, że ci się wydaje iż coś istnieje nie oznacza, że to istnieje faktycznie.

    > Skąd wiesz, że nie ma "skrótów myślowych"
    Głupawe tłumaczenie "zrobiłem skrót myślowy" pojawia się zwykle po
    pieprznięciu bezmyślnej bzdury. Jako nieudolna, żenująca próba zamaskowania
    tejże bezmyślności. Jak można skracać myśl, skoro jej nie było? I - przede
    wszystkim - po co?

    > Ja wiem, że są.
    Aha.
    Są i tacy co "wiedzą", że są kolejnym wcieleniem Napoleona czy Ramzesa nr 2
    itp. Z pewnych powodów jakoś nie traktuję tego powaźnie.

    --
    Jotte