PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-13 19:53:53
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości

    > A gdzie imperatyw badacza, gdzie ciekawość eksperymentatora??

    Niech eksperymentują inni ;-)

    > A i konsumator takiej rozwywki mądrością grzeszyć nie musi, czego
    > liczne
    > tu dowody waćpan znajdziesz.
    > Różni z różnych rzeczy się śmieją...

    I ogólnie wesoło jest.
    Grunt to dobre samopoczucie.
    Wódeczki ino brakuje. :-)

    > Toć przecie pisałem, że netykieta, a przede wszystkim zdrowy rozsądek
    > zbędne cytaty ciąć każe.

    Tnij, wedle uznania.
    Cięcie też jest formą wypowiedzi.
    Ale bywa, że na zasadzie: "schowam głowę w piasek, to mnie nie zauważą".

    > Fajnie zwyciężyć cudzą bronią. ;)

    Dziś zwyciężyłeś, jutro byc może, polegniesz.
    Każdy kij ma dwa końce.

    > Niektórzy mówią "zapal światło".
    > Pewno to też skrót myślowy...

    W mowie potocznej roi się od błędów językowych i różnego rodzaju
    "skrótów"
    Jeden powie 'włącz', drugi 'zapal', jeszcze inny 'pstryknij' i co tam
    chcesz.
    Np. coraz powszechniejsza jest błędna forma: "poszłem", zamiast
    "poszedłem".
    Bo krótsza.
    Razi, ale coraz więcej osób jej uzywa. I co zrobisz?

    j.