PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-12 21:27:31
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:havdm2$nnu$2@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > A Ty??? :-O
    Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie.
    Próbowałeś?

    > Czy każdy żart, głupotę, którą tutaj napiszę, bierzesz na serio? Sorry...
    No nie, ja też sobie często jajcuję.
    Czasem nie rozumiem czemu moje ekskluzywne i wysublimowane poczucie humoru
    nie jest rozumiane ani tym bardziej doceniane. :)))

    > I mam nadzieję, że nie znalazł się głupol, który faktycznie skorzystał z
    > mej "rady".
    > (uprzedzam: nie ponoszę za to odpowiedzialności)
    > Odwołuję: Nie wiążcie sobie ptaków na supeł!
    I po coś to napisał?
    Zmniejszasz wydatnie szanse przeczytania kiedyś w newsach onetu czy innego
    fucktu "lekarzom nie udało się uratować prącia 34-letniego mieszkańca Mławy,
    który usiłował zawiązać sobie na nim supeł. Mężczyzna twierdził, że chciał w
    ten sposób uniknąć zapomnienia o urodzinach swojej starszej o 29 lat
    konkubiny.".

    > "Głupawe" nie zawsze oznacza głupie i bezcelowe.
    Ale nigdy nie oznacza mądre.

    > Zdarza się, że celowo.
    > Weźmy metodę na tzw. "głupa".
    Nie moge sie z tym zgodzić.
    Powtórzę - spójrz ile razy choćby na newsach (a trudno wszak uznać je za
    wylegarnię i siedlisko błyskotliwych umysłów) jak ktoś walnie ewidentnego
    skwara to się potem usiłuje nieudolnie wymigiwać "zrobiłem skrót myślowy".
    A po męsku to się przyznaje do błędu i w niczym to honorowi nie szkodzi.

    > Tutaj posilasz się przykładami ludzi poważnie chorych psychicznie.
    > Tylko nie wiadomo po co.
    Skrót myślowy. :PP

    > To tak, jakbyś stwierdził, że coś istnieje, a jednocześnie tego nie ma.
    Nie no, to zupełnie tego nie oznacza.

    --
    Jotte