PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-13 08:01:56
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:hb06vk$fcc$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:havdm2$nnu$2@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    > Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie.
    > Próbowałeś?

    Skoro tak bardzo chcesz zaspokoić swoją ciekawość to odpowiem, że nie
    próbowałem tego eksperymentu.
    Instynkt samozachowawczy i zdrowy rozsądek nie pozwalają mi na to.
    ;-)

    > Ale nigdy nie oznacza mądre.

    Musi?
    Wracając do tematyki tej grupy:
    pracodawca nie poszukuje pracownika mądrego, ale takiego, który
    prawidłowo będzie wykonywał polecenia - posłusznego.

    Tak samo tutaj na grupie: rozmówca nie musi być mądry, aby dostarczyć
    odpowiedniej porcji rozrywki. :)))

    > Nie moge sie z tym zgodzić.
    > Powtórzę - spójrz ile razy choćby na newsach (a trudno wszak uznać je
    > za wylegarnię i siedlisko błyskotliwych umysłów) jak ktoś walnie
    > ewidentnego skwara to się potem usiłuje nieudolnie wymigiwać "zrobiłem
    > skrót myślowy".

    Albo kasuje lub wycina istotne fragmenty cytatów, pozostawiając je bez
    odpowiedzi... :)))

    > A po męsku to się przyznaje do błędu i w niczym to honorowi nie
    > szkodzi.

    Czasami lepiej brnąć dalej w las, niż się z niego wycofać.
    A im dalej w las, tym więcej drzew. ;)
    I robi się ciekawiej.

    > Skrót myślowy. :PP

    A widzisz.

    > Nie no, to zupełnie tego nie oznacza.

    Wyciąłeś przykład z butelką (który doskonale to obrazuje):

    termin(wyrażenie) - butelka
    myśl(treść) - zawartość

    Niech ci będzie.
    Precyzyjniej byłoby "odczuł wielką ulgę", zamiast "wielką ulgę". ok?

    Tak samo jak potocznie nie mówi się "zamknij obwód elektryczny w
    instalacji oświetleniowej pokoju", ale po prostu - "włącz światło".

    j.