PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-13 17:17:13
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hb1cpe$dor$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Skoro tak bardzo chcesz zaspokoić swoją ciekawość to odpowiem, że nie
    > próbowałem tego eksperymentu.
    > Instynkt samozachowawczy i zdrowy rozsądek nie pozwalają mi na to.

    A gdzie imperatyw badacza, gdzie ciekawość eksperymentatora??

    > Musi?
    Nie może.

    > rozmówca nie musi być mądry, aby dostarczyć odpowiedniej porcji rozrywki.
    > :)))
    A i konsumator takiej rozwywki mądrością grzeszyć nie musi, czego liczne tu
    dowody waćpan znajdziesz.
    Różni z różnych rzeczy się śmieją...

    > Albo kasuje lub wycina istotne fragmenty cytatów, pozostawiając je bez
    > odpowiedzi... :)))
    Toć przecie pisałem, że netykieta, a przede wszystkim zdrowy rozsądek zbędne
    cytaty ciąć każe.

    > A widzisz.
    Fajnie zwyciężyć cudzą bronią. ;)

    > Precyzyjniej byłoby "odczuł wielką ulgę", zamiast "wielką ulgę". ok?
    > Tak samo jak potocznie nie mówi się "zamknij obwód elektryczny w
    > instalacji oświetleniowej pokoju", ale po prostu - "włącz światło".
    Niektórzy mówią "zapal światło".
    Pewno to też skrót myślowy...

    --
    Jotte