PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-14 22:41:34
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hb5k0b$arh$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Skąd taki wniosek?
    To nie wniosek. To pytanie.

    > Co ma do tego wiek?
    > Równie dobrze mógłby to być młody Mongoł.
    Ale był stary Hindus.

    > Znam kilku elokwentnych idiotów.
    Elokwentnych idiotów???
    W każdym razie tak ci się wydaje.

    > Jeśli głuptas zrobi rozpoznanie
    Głupki mnie nie interesują inaczej niż jako zabawki.

    > Nie prawda, bo ważne jest, to co JA uznam za ważne.
    Nieprawda piszemy razem.
    To po pierwsze.
    Po drugie fakt, nieprecyzyjnie się wyraziłem i zabrzmiało zarozumialsko.
    No to sprostuję - dla _mnie_ jest ważne to, co ja uznam za ważne.
    A reszta h... mnie obchodzi.
    Mogę tak?

    --
    Jotte