PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-14 14:21:19
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: Jotte <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hb2mga$d7n$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Tnij, wedle uznania.
    Dzięki. Postaram się.

    > Cięcie też jest formą wypowiedzi.
    > Ale bywa, że na zasadzie: "schowam głowę w piasek, to mnie nie zauważą".
    Bo widzisz, Konstytucja nasza słusznie gwarantuje każdemu prawo do
    posiadania swoich tzw. poglądów. Gwarantuje także swobodę ich wyrażania
    (no,
    to juz może nie jest najmądrzejszy pomysł).
    Na szczęście nie gwarantuje jednak, że ktokolwiek się nimi przejmie.
    I z tego własnie trzeba co najwięcej korzystać.

    > Dziś zwyciężyłeś, jutro byc może, polegniesz.
    Nic to, jak powiedział stary Hindus wyciągając jaja z trybów.

    > Każdy kij ma dwa końce.
    A może 2 początki?

    > coraz powszechniejsza jest błędna forma: "poszłem", zamiast "poszedłem".
    Chodzi o równouprawnienie. Kobiety mówią poszłam i jest OK. To czemu
    mężczyźni mieliby być zmuszani do używania formy dłuższej? Nie dość, że
    mają
    o 5 lat dłuższy wiek emerytalny?!
    A w ogóle jak powiem komuś, że gdzieś poszłem, a ten mi zwróci na to uwagę
    to mu odpowiem, że niech mi nie pieprzy co zrobiłem bo w odróżnieniu od
    niego ja przy tym byłem. :))

    > Razi, ale coraz więcej osób jej uzywa. I co zrobisz?
    Zemszczę się.

    --
    Jotte