PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
  • Data: 2009-10-11 14:20:10
    Temat: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hasahq$6ek$1@nemesis.news.neostrada.pl jacem
    <j...@1...pl> pisze:

    > Kostucha nie wybiera.
    Można odnieść wrażenie

    > Nie wypowiem się,
    Wcale nie namawiam - nawet nie trzeba.

    > nie wąchałem.
    No tak, taaaaak... przenośnia to była.

    > Problem tych co ich wybiorą. :-)
    Otóż właśnie nie. Nie byłem kretynem głosującym na obecnego głównego
    lokatora Belwederu, nie byłem kutasem głosującym na najliczniej
    reprezentowane w Sejmie ugrupowanie, a problemy których są przyczynami mam.

    > Przypuszczam, że w dworcowych kioskach nie uświadczysz pampersa dla
    > dorosłych, a co najwyżej odpowiednio miętką gazetę.
    Kupować wcześniej na zapas.
    A jak się nie pomyślało to gazetę wymiąć, złożyć kilkakrotnie, docisnąć
    majtkami.

    > A w Pakistanie byłeś? Chyba nie.
    > Szczerze to od dawna nie jeżdżę pociagami i nie jestem na bieżąco.
    Ja też nie jeżdżę pociągami ale posiadam:
    - oczy
    - znajomych pociągami jeżdżących.

    > Dorosła osoba wie, że to oczywiste.
    Czyżby?
    Wiedzieć, a pamietać to dwie różne rzeczy.
    Mało choćby i tu takich, po których wypowiedziach łatwo podejrzewać, że
    mogliby w zacietrzewieniu zapomnieć?

    > To taki "skrót myślowy".
    Nie ma czegoś takiego jak "skrót myślowy".
    To nic nieznaczący termin mający na celu nieudolne maskowanie ujawnionej
    bezmyślności.

    > Bo cóż miałby dostrzec, oddając się błogiej czynności?
    Ślad poprzednika?

    --
    Jotte