PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.InfoRe: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-11 20:19:58
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@p...info> napisał w wiadomości
    news:g2pam0$9oi$1@news.onet.pl...

    > Przed powstaniem serwisu zbadałem podobne serwisy. A sam pracuje juz w
    > czwartej pracy. Czytajac opinie na temat różnych pracodawców w sieci,
    > trzeba umieć czytać miedzy wierszami i wówczas bez problemu można znaleść
    > prawdziwe oblicze praccodawcy. A moim zdaniem lepsza taka informacja niż
    > żadna. A wybór zawsze należy do czytającego.

    No, czasami też trochę zależy od piszącego ;-)

    Jeśli znajdziesz ze dwie albo trzy dobrze piszące osoby - to możesz
    "położyć" praktycznie każdą firmę w takim serwisie...

    > Reklamy w mediach rzadko mówią prawdę a jak często im ulegamy?

    Według polskiego prawa reklama nie może kłamać :-P

    > Pozdrawiam wszystkich pracodawców :)

    To już jest z Twojej strony złośliwość :-P

    Pracodawcy Cię znienawidzą. A jeśli nie zabezpieczysz się prawnie - to mogą
    swoją nienawiść zmaterializować :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński