PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-12 21:13:37
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g2qg3i$jgl$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Po pierwsze musiałby być prawny obowiązek wpisywania opinni o pracodawcy,
    A cóż to za bzdura?

    > aby taka lista zawierała ilość wpisów zachęcających do zajrzenia tam.
    Do zrobienia.

    > Po drugie 99% "skrzywdzonych" pracowników ma współudział w "oszukańczym
    > procederze" i chwalić się tym będą chyba tylko skończeni idioci.
    A jakie jest źródło tych "danych"? Czy te 99% zostało w jakiś sposób
    zdiagnozowane, czy po prostu sobie pobredziłeś jak skończony idiota?

    > Ja bym osobiście nie polegał na opinii oszusta wykiwanego przez byłego
    > wspólnika.
    Ty byś może i owszem, ale ty osobiście nie stanowisz niczego.

    > Po trzecie jakiś wkurzony pracodawca złoży pozew o pomówienie i "pełna
    > anonimowość" pójdzie się *****.
    Czyżby?
    A o serwerach proxy high anonimity, kafejach internetowych (jeszcze jest ich
    trochę), czy wolnych strefach internetowych słyszał waść?

    > I po czwarte do rzeczywiście kiepskich firm idą kiepscy i niezbyt zaradni
    > pracownicy, którzy gdzie indziej się nie dostaną, więc istnienie lub nie
    > takiej listy im po prostu zwisa. Prawdziwi fachowcy z każdej branży
    > dobrze wiedzą, gdzie się opłaca pracować i jaką stawkę powiedzieć na
    > rozmowie.
    To wyjątkowo trywialne, by nie rzec - głupie po prostu, podejście.
    Cóż to bowiem oznacza "prawdziwy fachowiec", czy też "gdzie opłaca się
    pracować"?

    --
    Jotte