PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.InfoRe: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-13 14:13:33
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g2sv5o$rj9$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > Obserwacje i rozmowy w ciągu 24 lat życia zawodowego w najróżniejszych
    > zakładach i na najróżniejszych stanowiskach pozwalają mi mieć takie
    > zdanie.
    No to mów jasno od razu, że to tylko taka twoja opinia o ilości tych,
    których masz w swej pysze za "idiotów" uczestniczących w "oszukańczym
    procederze".
    BTW - ja nie mam, oczywiście, takiego stażu pracy, ale i nie należy
    przeceniać kwestii czasu. Wiedzę i rozeznanie zdobywa się nie tylko i nawet
    nie przede wszystkim na własnej skórze, szczególnie w dzisiejszym świecie.

    > Trudno. Przynajmniej nie jesteś sam.
    To nie była złośliwość. Ja jestem tego samego zdania i także wiem, że
    cokolwiek sądzę i/lub czynię niczym specjalnym dla nikogo poza mną samym i
    ew. moimi bliskimi nie skutkuje.

    > Ja słyszałem, ale to nie ja planuje te wpisy robić. Zorganizuj takie
    > szkolenia "pokrzywdzonym" i pomysłodawcy tego pomysłu.
    > A potem solidarnie odpowiadaj za współudział.
    Coś ty znów wymyślił? Jakie odpowiadanie? Za współudział w czym??

    > Przykro mi, że jak zwykle nie masz żadnego konstruktywnego pomysłu, ale
    > skoro da się z tego utrzymać to krytykuj dalej.
    Moje pomysły zostawimy, nie o wszystkim mam zamiar pisać z przyczyn
    oczywistych.
    Zaś krytyką to ty się zajmujesz, zaniedbując tryskanie konstruktywnymi
    pomysłami.
    Wkurza mnie, że podejmowane przez kogoś pozytywne inicjatywy, w dodatku
    niekomercyjne zamiast wsparcia i zachęty (choćby słownej) spotykają się z
    głupią krytyką, mogącą zdusić je w zarodku.
    Że się 20 razy nie udało nie znaczy, że sie nie uda zawsze.
    Jak to ktoś powiedział: postęp polega na tym, że wszyscy wiedzą, że coś jest
    niemożliwe, aż znajduje się ktoś, kto tego nie wie i po prostu to coś robi.

    --
    Jotte