PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-13 05:04:44
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g2s3i3$7c9$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g2qg3i$jgl$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>

    > A cóż to za bzdura?

    > Do zrobienia.

    Obywatelska inicjatywa ustawodawcza? Zbierasz już podpisy?

    > A jakie jest źródło tych "danych"? Czy te 99% zostało w jakiś sposób
    > zdiagnozowane, czy po prostu sobie pobredziłeś jak skończony idiota?

    Obserwacje i rozmowy w ciągu 24 lat życia zawodowego w najróżniejszych
    zakładach i na najróżniejszych stanowiskach pozwalają mi mieć takie zdanie.

    > Ty byś może i owszem, ale ty osobiście nie stanowisz niczego.

    Trudno. Przynajmniej nie jesteś sam.

    > Czyżby?
    > A o serwerach proxy high anonimity, kafejach internetowych (jeszcze jest
    > ich trochę), czy wolnych strefach internetowych słyszał waść?

    Ja słyszałem, ale to nie ja planuje te wpisy robić. Zorganizuj takie
    szkolenia "pokrzywdzonym" i pomysłodawcy tego pomysłu.
    A potem solidarnie odpowiadaj za współudział.

    > To wyjątkowo trywialne, by nie rzec - głupie po prostu, podejście.
    > Cóż to bowiem oznacza "prawdziwy fachowiec", czy też "gdzie opłaca się
    > pracować"?

    Przykro mi, że jak zwykle nie masz żadnego konstruktywnego pomysłu, ale
    skoro da się z tego utrzymać to krytykuj dalej.

    --
    andreas