PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis Pracodawcy.Info

  • 1. Data: 2008-06-11 16:07:41
    Temat: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: r...@p...info

    Witam serdecznie!

    Zachęcam wszystkich użytkowników tej grupy dyskusyjnej do wyrażania
    opinii o swoich pracodawcach w nowo powstałym serwisie?:

    www.pracodawcy.info

    Serwis jest niekomercyjny i zapewnia pełną anonimowość. Nie wymaga
    rejestracji ani logowania. Celem serwisu jest zbieranie informacji na
    temat pracodawców z Polski oraz z za granicy. Informacje powinny
    dotyczyć warunków pracy atmosfery wynagrodzeń itp. W serwisie dodanie
    pracodawcy, opinii na jego temat lub zagłosowanie jest bardzo łatwe.
    Serwis jest moderowany, więc opinie wulgarne i chamskie nie będą
    tolerowane. Dzięki wyszukiwarce w bardzo prosty sposób można odnaleźć
    Pracodawcę.

    Prosimy o umieszczanie zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii.
    Prawdziwe informacje pisane przez Was dla Was na temat pracodawców, na
    pewno pomogą podjąć decyzję o podjęciu pracy w danej firmie.

    A dzięki negatywnym opiniom, mamy nadzieje, że nie uczciwi pracodawcy
    znikną z rynku firm.

    Redakcja serwisu Pracodawcy.Info

  • 2. Data: 2008-06-11 16:12:12
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik <r...@p...info> napisał w wiadomości
    > A dzięki negatywnym opiniom, mamy nadzieje, że nie uczciwi pracodawcy
    > znikną z rynku firm.

    Będziecie jakoś weryfikować opinie, czy moge jednak nałgać na konkurencje?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-06-11 16:24:06
    Od: r...@p...info

    andreas pisze:
    > Użytkownik <r...@p...info> napisał w wiadomości
    >
    > Będziecie jakoś weryfikować opinie, czy moge jednak nałgać na konkurencje?

    Opinie nie będą weryfikowane. To jest Internet i nikt takich opinii nie
    weryfikuje osobiście.

    Wiarygodność opinii zależy od poziomu w jaki ją napiszesz. To użytkownik
    decyduje czy po przeczytanych opiniach warto składać w firmie CV czy nie.

    Opinie od Was dla Was.

  • 4. Data: 2008-06-11 18:19:24
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > decyduje czy po przeczytanych opiniach warto składać w firmie CV czy nie.

    Jak ten serwis to wasz jedyny pomysł na biznes to lepiej już szukajcie
    czegoś innego.
    Taki serwis nigdy nie będzie funkcjonował.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-06-11 18:23:46
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <r...@p...info> napisał w wiadomości

    > Taki serwis nigdy nie będzie funkcjonował.

    Wręcz przeciwnie, według mnie będzie funkcjonował aż miło ;-)

    Pamiętaj, że o szczęściu opowiadamy dwóm osobom, a o nieszczęściu -
    dziesięciu...

    Chęć podzielenia się uwagami na temat "złego" pracodawcy będzie w narodzie
    przeogromna :-)))

    Z kolei pracownicy, chcący zdobyć punkty u swojego surowego Szefa też
    chętnie napiszą coś miłego i "od serca"...

    Obiektywizm? Nie sądzę...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 6. Data: 2008-06-11 18:58:32
    Od: r...@p...info

    Maciej Ślużyński pisze:
> [...]
    >
    > Z kolei pracownicy, chcący zdobyć punkty u swojego surowego Szefa też
    > chętnie napiszą coś miłego i "od serca"...

    Dokładnie tak samo myślimy :))

    No i ZASTRZEGAM!!! To nie pomysł na biznes!!!!!!!!!!!!!!

    WWW to moje hobby :)

  • 7. Data: 2008-06-11 19:35:24
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    > Dokładnie tak samo myślimy :))

    Z tym, że według mnie to będzie bardzo subiektywny obraz rzeczywistości; i
    raczej nie traktowałbym tego jako zaletę ;-)

    Ale zobaczymy, jak to będzie ;-)

  • 8. Data: 2008-06-11 19:56:39
    Od: r...@p...info

    Maciej Ślużyński pisze:
    > Użytkownik <r...@p...info> napisał w wiadomości

    > Z tym, że według mnie to będzie bardzo subiektywny obraz rzeczywistości;
    > i raczej nie traktowałbym tego jako zaletę ;-)
    >
    > Ale zobaczymy, jak to będzie ;-)

    Przed powstaniem serwisu zbadałem podobne serwisy. A sam pracuje juz w
    czwartej pracy. Czytajac opinie na temat różnych pracodawców w sieci,
    trzeba umieć czytać miedzy wierszami i wówczas bez problemu można
    znaleść prawdziwe oblicze praccodawcy. A moim zdaniem lepsza taka
    informacja niż żadna. A wybór zawsze należy do czytającego.

    Reklamy w mediach rzadko mówią prawdę a jak często im ulegamy?

    Ale w każdej reklamie jest troszkę prawdy :)

    Pozdrawiam wszystkich pracodawców :)

  • 9. Data: 2008-06-11 20:19:58
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

> [...]
    > prawdziwe oblicze praccodawcy. A moim zdaniem lepsza taka informacja niż
    > żadna. A wybór zawsze należy do czytającego.

    No, czasami też trochę zależy od piszącego ;-)

    Jeśli znajdziesz ze dwie albo trzy dobrze piszące osoby - to możesz
    "położyć" praktycznie każdą firmę w takim serwisie...

    > Reklamy w mediach rzadko mówią prawdę a jak często im ulegamy?

    Według polskiego prawa reklama nie może kłamać :-P

    > Pozdrawiam wszystkich pracodawców :)

    To już jest z Twojej strony złośliwość :-P

    Pracodawcy Cię znienawidzą. A jeśli nie zabezpieczysz się prawnie - to mogą
    swoją nienawiść zmaterializować :-)))

  • 10. Data: 2008-06-12 06:35:05
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wręcz przeciwnie, według mnie będzie funkcjonował aż miło ;-)

    Po pierwsze musiałby być prawny obowiązek wpisywania opinni o pracodawcy,
    aby taka lista zawierała ilość wpisów zachęcających do zajrzenia tam.
    Po drugie 99% "skrzywdzonych" pracowników ma współudział w "oszukańczym
    procederze" i chwalić się tym będą chyba tylko skończeni idioci. Ja bym
    osobiście nie polegał na opinii oszusta wykiwanego przez byłego wspólnika.
    Po trzecie jakiś wkurzony pracodawca złoży pozew o pomówienie i "pełna
    anonimowość" pójdzie się *****.
    I po czwarte do rzeczywiście kiepskich firm idą kiepscy i niezbyt zaradni
    pracownicy, którzy gdzie indziej się nie dostaną, więc istnienie lub nie
    takiej listy im po prostu zwisa. Prawdziwi fachowcy z każdej branży dobrze
    wiedzą, gdzie się opłaca pracować i jaką stawkę powiedzieć na rozmowie.

    --
    andreas