PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis Pracodawcy.Info › Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
  • Data: 2008-06-13 21:16:09
    Temat: Re: Nowy serwis Pracodawcy.Info
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g2umml$nb0$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

    > W jakim sensie na miejscu?
    Na miejscu pracy, czyli po zatrudnieniu się.

    > Dlatego, że piszący będą pisać bzdury, nieprawdę, machlojki w których
    > sami brali udział lub nie dające się udowodnić sprawy i będą ponosić
    > konsekwencje prawne pomówień.
    Żartujesz albo się kompletnie nie znasz.
    Durnie może i wpadną, ale nie wszyscy są durniami.
    A durniów im mniej tym lepiej.

    > Nawet jeżeli policji nie uda się (w co
    > wątpie) znaleść autora wpisu to na pewno organizator tego hyde parku
    > będzie miał sam dosyć problemów i tą gazetkę zamknie.
    Jakoś na Onecie, Wirtualnej Polsce, Interii itp. portalach forów nie
    zamykają, a co tam wypisują to sam sobie zobacz.
    A jakby nawet zrobili u nas coś na kształt Iranu, to serwis na jakąś wysepkę
    na pacyfiku i po sprawie.

    > A jest głupie, bo...?
    Przecież napisałem - bo śmierdzi korwinizmem.

    > Przecież zawsze pracodawca i pracobiorca umawiają się dokładnie na takie
    > warunki jakie im pasują i nikt im w tym nie przeszkodzi.
    Bzdura. Umawianie się na warunki niezgodne z obowiązującym prawem to dawanie
    drugiej stronie broni do ręki. Może i dobrze - niech się durnie sami
    powyrzynają.

    --
    Jotte