PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Date: Mon, 05 Sep 2005 18:04:39 +0100

    >Że Ty to masz szczęście na takich wyrozumiałych pracodawców
    >trafiać! No normalnie Ci zazdroszczę!

    Takich sobie wybrałem. Wolałbym żeby moje szczęście nie miało
    większego wpływu na wybór moich pracodawców, inaczej pracowałbym
    gdzieś w kamieniołomach na środku oceanu.

    >Bo to od starszych uczysz się, synku! ;>>

    Też, ale nie tylko, mamuśko*

    >Nauczycielem Twoim nie była osoba młodsza od Ciebie.

    Była, wielokrotnie.

    >To starsi przekazują wiedzę i doświadczenie, to starsza
    >od Ciebie osoba uczyła Cię manier...

    Nie tylko.

    >Oj, zapędziłam się - Ty się uczyłeś sam - to widać!

    Widzę, że jednak czegoś tam się od młodszych uczysz ;-)

    >A w którym momencie ja Ciebie nazwałam 'gówniarzem',
    >dziecinko? :>>>

    Nie mnie, starowinko, tylko dzieci. Wydaje mi się, że nie doceniasz
    wiedzy i doświadczenia młodszych od siebie, a szkoda.
    Jak sobie radzisz, gdy Twoim przełożonym jest ktoś młodszy? A jak gdy
    podwładnym ktoś starszy?

    >A ktoś mówił o zamykaniu???

    No jak ochrzaniasz, to trudno żeby ktokolwiek mógł dojść do głosu.

    >Chyba raczej nawiązujesz do jakiś własnych przeżyć ;>>

    Też, szkoły najlepszym przykładem.

    >A Ty zawsze byłeś szczery, jako kilkulatek???

    Nie wiem, nie pamiętam.

    >NIGDY NIE SKŁAMAŁEŚ rodzicom???

    Kłamałem wielokrotnie. Teraz sytuacja się trochę zmieniła - obecnie
    kłamię w czasie rozmów kwalifikacyjnych (to chyba "sprzedaniem się"
    nazywa) - praktyki człowiek nabrał za młodu ;-)

    >Rozumiem. To pewnie ze szczerości ;>>>
    >
    >Ciekawe, czy będziesz też taki spokojny podczas siedzenia
    >na komisariacie i tłumaczenia, dlaczego Twoje dziecko miało
    >przy sobie prochy.

    Nie wiem czy będę spokojny. Poza tym skąd ja miałbym wiedzieć gdzie
    dziecko prochy dorwało?

    >Nieee, oczywiście Tobie się nic takiego nie zdarzy, prawda?

    Nie wiem, wróżką nie jestem.

    >Przecież Ty panujesz nad swoim życiem, hm?

    Staram się.

    >A nad jego też? ;>>>

    Pewnie też będę musiał próbować. To się chyba odpowiedzialnością
    nazywa. Tak samo jak jestem odpowiedzialny za znalezienie pracy, swoje
    utrzymanie itp.

    >Brak polskich liter w temacie - albo ich nie używaj, albo to popraw.

    Cytuję tak, jak je na wejściu dostałem. Nie wiem, czy powinienem
    poprawiać, bo niektórzy mają w czytnikach wątkowanie ustawione wg
    tematu i im odnóg od zarąbania może się na ekranie pojawić po zmianie
    ogonków.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * pewnien pedagog ze szkoły podstawowej do której uczęszczałem zwykł
    uczniów "synkami" zwać - mnie przestał gdy go "tatusiem" zacząłem
    tytułować, ale to tak tylko ku przestrodze pedagogom grupę niniejszą
    czytającym nadmieniam