PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
  • Data: 2005-09-05 17:52:24
    Temat: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:dfho33$2p0$1@inews.gazeta.pl...

    > Że Ty to masz szczęście na takich wyrozumiałych pracodawców
    > trafiać! No normalnie Ci zazdroszczę!

    To mi tez mozesz przy okazji pozazdroscic. :D

    > Bo to od starszych uczysz się, synku! ;>>
    > Nauczycielem Twoim nie była osoba młodsza od Ciebie.
    > To starsi przekazują wiedzę i doświadczenie, to starsza
    > od Ciebie osoba uczyła Cię manier...
    > Oj, zapędziłam się - Ty się uczyłeś sam - to widać!

    > dziecinko? :>>>

    Sluchaj, rozumiem, ze masz ciezko i przychodzisz sie tu odreagowac, ale
    przerzucanie sie na argumenty ad personam dosc zalosnie wyglada. Ja sie
    wielekroc uczylam od mlodszych, fakt, ze od starszych wiecej. Ale to, ze
    ktos mial wiecej lat na zgromadzenie wiedzy i doswiadczenia nie znaczy
    wcale, ze ich wiecej zgromadzil. Znalezc konkretny przypadek mlodzika o
    wiekszej wiedzy i doswiadczeniu niz jakas konkretna znacznie starsza od
    niego jednostka nie jest trudno.

    Poza tym, przepraszam za wcinanie sie w rozmowe i podejmowanie sprawy nie
    zwiazanej bezposrednio z tematem grupy, ale nie moge sie powstrzymac przed
    uwaga, ze Ty strasznie lubisz stereotypizowac - jednoczesnie skarzac sie na
    to, ze sama padasz ofiara stereotypizowania po wyksztalceniu. W Twoich
    postach przewija sie watek "oskarzania" rozmowcy, ktory nalezy do grupy
    gloszacych zaradnosc, o dobre warunki startowe, o to, ze jego sukces nie byl
    osiagniety wlasna praca, tylko jest szczesciem, ktore sie przytrafilo z
    powodu odpowiedniego wieku, miejsca urodzenia/zamieszkania, sytuacji
    materialnej rodzicow itd. Niewiele pomaga to, ze z autoprezentacji ludzi z
    tej grupy wynika, ze dominuje w niej wyksztalcenie srednie, male miasto jako
    miejsce pochodzenia lub przebywania itd.

    I.