PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
  • Data: 2005-09-05 15:26:16
    Temat: Re: Mój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować....
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś nie wie, że są tacy pracodawcy, którzy sami w
    > pierwszym dniu pracy mówią, że można korzystać z komputera
    > do celów prywatnych.

    Że Ty to masz szczęście na takich wyrozumiałych pracodawców
    trafiać! No normalnie Ci zazdroszczę!

    > dlaczego sądzisz, że ktoś powinien zasługiwać na szacunek
    > wyłącznie z powodu swojego wieku?

    Bo to od starszych uczysz się, synku! ;>>
    Nauczycielem Twoim nie była osoba młodsza od Ciebie.
    To starsi przekazują wiedzę i doświadczenie, to starsza
    od Ciebie osoba uczyła Cię manier...
    Oj, zapędziłam się - Ty się uczyłeś sam - to widać!

    > Czy sądzisz, że nazywanie kogoś
    > młodszego od siebie "gówniarzem" (szczególnie dziecka) jest
    > odpowiednim argumentem w czasie dyskusji?

    A w którym momencie ja Ciebie nazwałam 'gówniarzem',
    dziecinko? :>>>

    > Co do dzieci, to uważam, że nikt nie jest tak szczery jak kilkulatek i
    > dlatego właśnie można się od niego tak wiele dowiedzieć. Kilkuletnie
    > dziecko nie zna jeszcze granic narzucanych przez społeczeństwo, nie
    > wie że czegoś "nie wolno" mówić czy robić, dlatego jak ktoś spróbuje
    > zrozumieć czym się ono kieruje, a nie od razu to odrzucić lub wyśmiać,
    > to prawdopodobnie dowie się bardzo dużo na swój temat i o otaczającym
    > świecie. Następnym razem może warto by było wysłuchać co dziecko ma do
    > powiedzenia, zamiast kazać mu się zamknąć, bo jest gówniarzem?*

    A ktoś mówił o zamykaniu???
    Chyba raczej nawiązujesz do jakiś własnych przeżyć ;>>

    A Ty zawsze byłeś szczery, jako kilkulatek???
    NIGDY NIE SKŁAMAŁEŚ rodzicom???
    Rozumiem. To pewnie ze szczerości ;>>>

    Ciekawe, czy będziesz też taki spokojny podczas siedzenia
    na komisariacie i tłumaczenia, dlaczego Twoje dziecko miało
    przy sobie prochy.
    Nieee, oczywiście Tobie się nic takiego nie zdarzy, prawda?
    Przecież Ty panujesz nad swoim życiem, hm? A nad jego też? ;>>>

    > To komentarz, na temat przestawionych literek w kilku wyrazach? Jeśli
    > piszesz poważnie, to proszę napisz dokładnie co jest nie tak.

    Brak polskich liter w temacie - albo ich nie używaj, albo to popraw.

    --
    Koziorozec[EOT]