PracaGrupypl.praca.dyskusjeMój ojciec osobą niepełnosprawną w polsce, chcący pracować.... › Re: Mój ojciec osobą ni epełnosprawną w pol sce, chcący pracowa ć....
  • Data: 2005-09-06 15:58:28
    Temat: Re: Mój ojciec osobą ni epełnosprawną w pol sce, chcący pracowa ć....
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Bremse [Tue, 06 Sep 2005 16:23:55 +0100]:

    > Obaj zajmowali się sprzedażą papierosów. Z tym że jeden z nich
    > na swoim stoisku miał pełno pudeł z papierosami i bardzo wysokie
    > ceny, zaś drugi zaledwie kilkadziesiąt kartonów i ceny przystępne.
    > Ten sposób na robienie w konia niemieckich klientów działał
    > niezwykle skutecznie.

    Dobre. Podoba mi sie :)

    > No co do reszty na razie na nic ciekawego nie wpadłem. Ale może innym
    > się uda.

    No to ja sprobuje ;)

    > - na telemarketera z wadą wymowy?

    Jakale. "Kkkkuuuup paaaan ta Bibbblie aaaalbo przyyyyjde iii
    ja przeeeczyytaaam" ;) Byl juz taki dowcip ;)

    > - na sprzedawcę takiego, którego facjata będzie odstraszać
    > klientów?

    Na sprzedawce do sklepu z bronia. Albo seks-shopu z akcesoriami
    z gatunku ciezszego BDSM. Powinno sie niezle przyjac.

    > - na doradcę klienta, który całym sobą pokazuje, że oferowany
    > produkt to drogi szajs?

    Przyznaje, brak mi pomyslu :)

    > - na elektryka, który boi się prądu?

    Tu tez :)

    > - na murarza z lękiem wysokości?

    Murki moze murowac. Ja niedlugo stawiam taki o wys. ~1 metra,
    nie sadze zeby sie komus w glowie mialo zakrecic...

    > - na przedstawiciela handlowego takiego, kto ma wypisane
    > na twarzy, że jak stanie w kolejce, to za nim już nikt
    > nie stanie?

    No dobra, tu tez mi brak pomyslu :)

    > - garbatą do agencji towarzyskiej?

    O, zdziwilibyscie sie jakie babki czasami wziecie maja :))) Kumpel
    robi w kamerkach video przez net, naprawde, niektore z tych panienek
    moglyby mnie zdrowo wieczorem przestraszyc...

    > - łysego do reklamy środka na porost włosów.

    No pewnie ze tak! Jako tego "przed" :) Latwiej zalozyc mu peruke
    niz namowic tego z wlosami zeby sobie wygolil lysine :>

    Kira (z przymruzeniem oka)