PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada › Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
  • Data: 2007-02-05 14:29:28
    Temat: Re: Koszty pracy pracodawcy widziane oczami "Lewiatana" - żenada
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:eq795t$b8t$1@opal.icpnet.pl...

    (...)

    widzę tu masę nierealistycznych założeń (oczywiście, jeśli to ma być warsztat
    samochodowy dla samochodów we współczesnym tego słowa znaczeniu), nawet po
    przemnożeniu tego wszystkiego przez odpowiednie współczynniki (tak naprawdę,
    przy obecnej płacy minimalnej, proponowana kwota 400 brutto właściwie powinna
    zostać bez zmian). Bardziej od utopii typu 400 dla mechanika interesuje mnie
    jednak inna rzecz - proponujesz po okresie rozkręcania biznesu podwyżkę dla
    pracowników ! To niewybaczalna niegospodarność, skoro pracują za 400. Zamiast
    tego:

    1) Powiem im, że więcej się naprawdę nie da, bo są za wysokie koszty pracy.
    2) Zatrudnię Ciebie, żeby profesjonalnie robił im z mózgów g..no i szargał ich
    godność.

    I wyniesie mnie to jeszcze taniej :)

    A to, czy ktoś ma pracę, czy nie, nie interesuje jakiegokolwiek pracodawcy, z
    wyłączeniem zainteresowania ogólnym poziomem bezrobocia, które to bezrobocie
    bardzo korzystnie wpływa na relację dobrodziej-złodziej, pardon,
    pracodawca-pracownik.

    entrop3r