PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przetłumaczyć?Re: Jak przetłumaczyć?
  • Data: 2006-10-12 08:51:43
    Temat: Re: Jak przetłumaczyć?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Oct 2006 09:47:12 +0200, Sadika wrote:

    >Ło dżizas, to po co sie wypowiadasz i oceniasz znajomość innych??? Nie
    >masz innych spraw na głowie???

    No bo jesteś nieświadoma tego, że nie znasz języka angielskiego w
    stopniu średniozaawansowanym (uściślę - w stopniu pozwalającym na
    funkcjonowanie w biurze, odpowiadanie na e-mail'e i tworzenie
    jakiejkolwiek dokumentacji choćby na poziomie językowym większości
    Hindusów z Bangalore).
    To tak samo jakbyś nie wiedziała, że po polsku pisze się "Szanowni
    Państwo" i twierdziła że znasz język polski na poziomie wyższym niż
    potrzebny w komunikacji w czasie robienia zakupów na Jarmarku Europa.

    Certyfikatów nie mam, ale jak pisałem "Dear Sir/Madame", to też mnie
    przyjmowali i odpowiadali na korespondencję, więc może w Twoim
    przypadku też przejdzie.

    --
    pozdrawiam
    Bremse