PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przetłumaczyć?Re: Jak przetłumaczyć?
  • Data: 2006-10-12 12:02:20
    Temat: Re: Jak przetłumaczyć?
    Od: Sadika <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bremse napisał(a):
    > No bo jesteś nieświadoma tego, że nie znasz języka angielskiego w
    > stopniu średniozaawansowanym

    Poziom mojego angielskiego jest na poziomie średnio zaawansowanym i
    twoje zdanie, oparte na jakiś poszlakach jest tu naprawdę nieistotne.
    W polskim jest jedna forma - Szanowni Państwo, w angielskim jest to
    troszkę bardziej skomplikowane.

    >(uściślę - w stopniu pozwalającym na
    > funkcjonowanie w biurze, odpowiadanie na e-mail'e i tworzenie
    > jakiejkolwiek dokumentacji choćby na poziomie językowym większości
    > Hindusów z Bangalore).

    heh, czyli osoba niepracująca w biurze nie ma prawa znać angielskiego na
    poziomie średnio zaawansowanym, ponieważ nie wie jak wyglądają prawidła
    korespondencji biurowej???
    Dobre - podoba mi się:)

    > To tak samo jakbyś nie wiedziała, że po polsku pisze się "Szanowni
    > Państwo" i twierdziła że znasz język polski na poziomie wyższym niż
    > potrzebny w komunikacji w czasie robienia zakupów na Jarmarku Europa.

    Przesadzasz, to nie tak samo:)

    > Certyfikatów nie mam, ale jak pisałem "Dear Sir/Madame", to też mnie
    > przyjmowali i odpowiadali na korespondencję, więc może w Twoim
    > przypadku też przejdzie.

    Ja już mam pracę, to nie ja jestem założycielem wątku...

    Sadi