PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia › Re: Informacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia
  • Data: 2006-08-23 13:11:58
    Temat: Re: Informacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia
    Od: "thomas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, dziekuje za zainteresowanie problemem, wiem ze w temacie
    zamiescilem dosc malo informacji, ale wlasnie liczylem na to, ze padna
    kolejne pytania podczas dyskusji.
    moze przyblize troche sytuacje:

    Pracownikow do przeszkolenia nie bedzie zbyt wielu, sadze ze nie
    przekrocze 15-20 osob
    glownie to pracownicy naszej centrali, czyli kadry, ksiegowosc,
    dyrekcja '[;-)] i kilka osob na zwyklych stanowiskach biurowych
    zajmujacych sie wszystkim i niczym oraz byc moze osoby z biur podrozy
    i/albo pracownicy hurtowni ;-)

    Wiadomo, szkolenie ma byc wiec dyrekcja zdaje sobie sprawe ze
    przydaloby sie podniesc kwalifikacje pracownikow w tej dziedzinie
    (glownie chodzi o szybkosc/elastycznosc/poznanie nowych metod pracy z
    komputerem w celu lepszego wykorzystania informatyki w firmie oraz
    plynniejszego "dzialania" ow pracownika na komputerze

    Podejrzewam ze glownie bedziemy musieli sie zajac obsluga worda/excela
    do tego - samego windowsa (owy system chyba dla niektorych jest nadal
    toporny :) oraz obslugi i sprawnego wykorzystania sieci komputerowej.

    Jak dokladnie zrobic wywiad? ale pominmy metode bezposrednia - bo to
    jest metoda oczywista...
    padlo cos na temat testu, tylko nie bardzo wyobraz sobie test w postaci
    papierowej, np. jakies pytanie z worda/excela - nawet latwe odpowiedzi
    czasami moga zmylic niektore osobe, ktore wykonuja niektore rzeczy
    automatycznie - nie wiedzac nawet co robia :) "Bo tak mi pokazano to
    tak robie..."

    a jaki macie sposob na panie, ktore po 3 ggodzinach lopatologicznego
    tlumaczenia jak wyeksprotowac jakies faktury, z programu symfonia
    handel, nadal tego nie moga zrobic? bo nie wiedza jak :) na takich tez
    sa jakies metody? bo ja juz stracilem nadzieje :)
    pozdrawiam