PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia › Re: Informacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia
  • Data: 2006-08-24 06:48:30
    Temat: Re: Informacje odnosnie przeprowadzenia szkolenia
    Od: "thomas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ogolnie rzecz biorac dyskusja troche sie rozrosla, wiadomo, zeby dobrze
    przeprowadzic takie szkolenie, trzeba miec praktyke, pewnie sporo
    samemu umiec (nie chodzi mi o przedmiot szkolenia, tylko umiejetnosci
    dydaktyczne i do tego charyzme odpowiednia itp) ale to juz pominmy.
    podejrzewam ze wiekszosc z was ma o wiele wiele wieksze doswiadczenie
    niz ja w tej dziedzinie. Troche daleko wszyscy wybrneliscie w ten temat
    za co tez dziekuje:)
    Powiem Wam tak, odnosnie tej pani ktorej dalem przyklad (export faktur
    z symfoni handel) to kilkukrotnie kilka osob - na rozne sposoby jej
    tlumaczylo, ale ona nic...podejrzewam ze to dziala na zasadzie - po co
    ja mam to robic, skoro ktos moze przyjsc i zrobic to za mnie, dobrze ze
    ta hurtownia jest blisko naszej centrali bo inaczej to bym killim
    zrobil:) uciecie premi albo cos nie wchodzi w ogole w gre...
    a co do szkolenia, to raczej ma byc proste, podstawowe, glownie tez
    interesuje mnie to, jak mowic zeby zachecic, jak zaczac itp:) bo
    wiadomo ze niezbyt dobry poczatek moze zepsuc wszyskto :) pozdrawiam