PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę WarszawaRe: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
  • From: "Needy" <n...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile chcecie zarabiac? (bylo: na praktyki przyjmę)
    Date: Wed, 10 Apr 2002 09:12:22 +0200

    Witam!

    > Powiedzcie dwie rzeczy.
    > Po pierwsze, ile chcielibyscie zarabiac i w jakim zawodzie, zeby pracowac
    > dobrze i wydajnie, nie naciagajac pracodawcy na prywatne rozmowy
    > telefoniczne, nie wynoszac do domu materialow biurowych, nie pijac 5 kaw
    > dziennie (oczywiscie przerywajac prace), nie wychodzac co pol godziny na
    > papierosa, nie spozniajac sie do pracy, i oczywiscie bedac zadowolonymi z
    > pracy i placy.

    W mojej sytuacji to jest tak. Wlasnie koncze studia, za które musialem slono
    placic i musze te pieniazki zwrócic. Umówmy sie, ze nie mam domu (takiego
    rodzinnego - do którego w razie "awarii" mozna zawsze wrócic, zamieszkac i
    mama obiad ugotuje..). Zdobylem dobre wyksztalcenie, jestem w tym dobry
    (mimo "braku doswiadczenia") i bardzo to lubie. Siedze na uczelni od rana do
    wieczora, bo lubie to robic czego mnie nauczono. Nikt mi teraz oczywiscie za
    to nie placi. Za moja prace chcialbym dostac ok. 1300 - 1500 zl netto. Niby
    duzo, ale malo... Bylbym wtedy zadowolony.

    A wynoszenie materialów biurowych? W katedrze mam przydzial papieru i tuszu
    do drukarki - a mimo to wole kupic sobie swoja ryze... Zreszta ktos juz
    napisal - wysokosc pensji nie ma chyba na to wplywu - kto kradnie ten bedzie
    kradl...

    Bartek