PracaGrupypl.praca.dyskusjena praktyki - przyjmę WarszawaRe: na praktyki - przyjmę Warszawa
  • Data: 2002-04-09 23:25:51
    Temat: Re: na praktyki - przyjmę Warszawa
    Od: jerzu <n...@j...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Apr 2002 21:34:23 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    (...)
    >4. 800 PLN - to o ile pamiętam to podstawa - BYŁA TEŻ PROWIZJA.

    Której często pracownik _nigdy_ nawet nie zobaczy. Taka jest prawda. A
    jak nawet dostanie (a nie daj Boże wyjdzie zbyt wysoka) to pracodawca
    znajdzie sposób aby jej nie wypłacać. Jaki to sposób? Zmiana "systemu
    motywacyjnego" który tak naprawde stawał się demotywujący. Znam to z
    autopsji.

    >5. jesli płacę 800 , to mnie to kosztuje jakieś 1200 pln

    To już nie moja ani Twojego potencjalnego pracownika wina.

    >6. problemem nie jest problem płacy, tylko własnie ciągle zmieniający sie
    >pracownicy, których trzeba by szkolić. Tak po miesiącu, moge zacząć budować
    >team, na którym mi zależy. A właśnie teraz próbuje tych nowych i nie ma juz do
    >tego siły.

    A co ma piernik do wiatraka? Jak zatrudnisz (jesli można to nazwać
    zatrudnieniem) kogoś za free to nie musisz go szkolić?

    >7. spedytor to nie kelner - na to nie ma szkoły, a powierzyłbys transport np

    Nie ma szkoły? Dziwne - zawsze mi się wydawało że są takie kierunki
    jak transport czy coś w tym stylu. Ale może ja się nie znam.

    (...)
    >W firmach usługowych - pracownik to podstawa. Czy myslisz, że zależy mi na złej
    >opinii.

    Tak - w f-mach usługowych pracownik to podstawa. Ale tego pracownika
    zawsze można zmienić. I nie mów mi że nie jest to prawda.

    >W mojej branży - opinia jest najważniejsza. Ja nie sprzedaję kurczaków na targu
    >(nie obrażając sprzedawców kurczaków)

    To nie ma znaczenia.

    >8. Tak nie ma gwarancji, że zostaniesz zatrudniony po praktyce, bo sie po prostu
    >możesz nie nadawać

    I wtedy na następny miesiąc przyjmiesz kolejnego frajera co za free
    bedzie u Ciebie pracował. Tak można i rok przekombinować.

    >9. przedłużenie praktyk było żartem, a widziałbym ją raczej jako mozliwość
    >pomocy tym , których nie zatrudnię. Bo moża pomogłoby im to gdzie indziej.
    >Przecież, tak naprawdę - to Wy często nawet faxu nie umiecie obsłużyć.

    Pewnie - my som same nieuki co to nie wiedzom co to faks.

    >10 a chciałbym mieć te kilka/kilkanaście.... transportów dziennie. Wtedy
    >nazywałbym sie POCZTA POLSKA, nomoze przynajmniej HARTWIG, żeby przytoczyć
    >znane nazwy. Praktyak mówi jeden, a chciałbym 2 może 3/dzień

    No to niezła firma. Z perspektywami.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa