PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? › Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    From: darr <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    Date: Fri, 25 Sep 2009 15:27:19 -0700 (PDT)

    On 25 Wrz, 23:19, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:7f0f0277-56e0-432e-85f7-2888afa0556e@
    31g2000vbf.googlegroups.comdarr

    > No i co, synku? No i co?

    No i nic - takie Twoje prawo (powiedzmy). Pomijając oczywiście fakt,
    że już bardziej chyba się nie dało zOFF-TOPICowac tego (mojego) wątku
    - a więc jeden (off-topic) mniej czy jeden więcej...

    > Czekamy, czytamy...
    > Od dawna masz zwyczaj mówić od siebie w liczbie mnogiej?

    Czyż nie Ty sam stwierdziłeś chwilę wcześniej, że Twoje poglądy
    dotyczą "niektórych" grupowiczów? Bądź co bądź ja byłem pierwszym z
    nich w tym wątku, którego (jak mi się wydaje) próbowałeś sprowokowac.
    A więc utożsamiam się z nimi (ku Twojej uciesze, jak myślę),
    utożsamiam - w grupie raźniej.

    A tak już bardziej serio, nie wydaje mi się, żeby miało jakiś większy
    sens ciągnąc dalej dyskusję na ten temat (bynajmniej na tej grupie).

    darr