PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 20:48:26
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mer wrote:
    > Taki, że ja nie rozumiem czym może pracodawca poniżać?

    jaki pracodawca? czlowieku, zanim odpowiesz na post przeczytaj go dokladnie
    i ze zrozumieniem, dopiero potem sprobuj odpowiadac

    > On chce, zebyć coś robił za jakąś kase a ty decydujesz, czy to robisz
    > czy nie. Gdzie tu poniżanie???

    :-)
    a to moze Ty chcialbys w stanach pracowac bez wyjezdzania z kraju?
    korespondencyjnie ;-)
    skonczmy teoretyzowac, jak kiedys podejmiesz prace w usa chetnie poczytam o
    Twoich odczuciach, jak na razie piszesz rzeczy, o ktorych pojecie masz
    raczej blade lub nie masz wcale
    ja zreszta rowniesz opieram sie nie na wlasnej empirii

    --
    pozdro, bAnan