PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-12 03:39:38
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a przepraszam, dlaczego wybrales wlasnie ten a nie inny
    > kierunek?... bo jesli dlatego ze 'mialo byc w brod', to
    > powiem ci ze niespecjalnie dziwi mnie ze nie masz w tym
    > co robisz zadnego doswiadczenia...
    >
    > pzdr.
    > Nahia

    wybrałem ten kierunek a nie inny bo własnie w takim kierunku a nie innym
    chciałem się kształcic i pewnie też dlatego że były jakieś póżniej
    perspektywy pracy.Chyba nikt przy zdrowych zmysłach bez zaplecza finansowego
    nie zafundował by sobie studiów aby po nich obgryzać paznokcie,i nie wiem
    czy śmiać się czy płakać z młodych ludzi którzy kończą po dwa albo i trzy
    kierunki studiów zupełnie tematycznie od siebie różne, po to tylko,że może
    będzie jakaś robota -czy to normalne?.I śmiem tutaj zaryzykować stwierdzenie
    że jakaś część dzisiejszych studentów w Polsce spokojnie mogłaby pracować
    fizycznie,ale pod warunkiem że z tej pracy byłyby jakieś pieniądze,za które
    można by było cokolwiek kupic.
    A jeżeli chodzi o kwalifikacje to niewiele się różni student od studenta
    tego samego wydziału wiedzą nabytą ,czy też umiejętnościami,to tylko
    pracodawcy niczym bezmózgowa maszyna wiecznie płaczą o podwyższaniu
    umiejętności zapominając o tym, że im wiekszą sie przed kimś stawia
    poprzeczkę to tym więcej trzeba wyciągnąc papierowych pierdół z pancernej
    kasy.A jak się okazuje jest zupełnie odwrotnie, więc czas sobie płynie,i
    może gdzieś w okolicach sześdziesiątki uda sie jakos zdobyć normalną robotę