PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 23:28:18
    Temat: Re: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "bAnan" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Wiechecki wrote:
    > Przesadzasz i bazujesz na jednostkowych przypadkach. Nina ma rację.

    Jak moge przesadzac, skoro nie wyrazam swojego zdania, a jedynie opinie osob
    trzecich?
    Znam te osoby "troszke" lepiej niz Nine, jednakze wydaje mi sie, ze opinie
    Jej oraz moich znajomych, choc stoja w opozycji, nie musza sie wcale znosic.

    Jezeli mialbym sformulowac jakiekolwiek wnoiski z tej dyskusji, to chyba
    tylko to, ze USA nie stanowi remedium w sferze podmiotow naszej dyskusji, i
    ze czasami wlasnie w Polscie mozna znalesc bardziej atraktycja prace, byc
    bardziej docenionym (nie stricle finansowo), w stanach natomiast ze sporymi
    kwalifikacjami pracowac za wzglednie niskie wynagrodzenie - moze byc jednak
    rowniez odwrotnie.

    > Inaczej traktuje się człowieka, którego można w każdej chwili
    > zastąpić, ponieważ ma niskie kwalifikacje, nie zna języka itd. a
    > inaczej człowieka, który jest w czymś niezły. Z punktu widzenia tak

    co wymieniony przez Ciebie czlowiek ma wspolnego z przytoczonym przeze mnie
    przykladem?

    > rozwiniętych sposobów zarządzania ludźmi jak w Stanach traktowanie
    > kogoś jak szmaty jest nieefektywne i przynosi więcej szkód niż
    > pożytku.

    i znowu nie na temat

    --
    pozdro, bAnan