PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców
    Date: Mon, 11 Aug 2003 13:06:50 +0200

    In article <bh7mcp$87p$1@atlantis.news.tpi.pl>, f...@g...pl says...

    > Innymi słowy radzisz koledze aby ogłoszeń nie czytał wcale.. bo tylko takie
    > teraz trafiają na szersze łamy. Może gdzieś tam trafi się wyjątek ale to
    > tylko perełka.

    Nie do konca. Radze wyciagac wnioski z ogloszen. Ustalenie, kim chce sie
    byc i skompilowanie sobie listy wymagan dotyczacych danego stanowiska w
    danej branzy i dostosowanie sie do tych, ktore pojawiaja sie
    najczesciej. Ale samo narzekanie nic nie da. Co najwyzej jeszcze
    bardziej sie czlowiek zdoluje.

    > Web masz firmę - dobrze ci idzie - fajnie - kolejny któremu się udało ale
    > powiedz mi jedno czy firmę założyłeś z biegu zaraz po studiach?

    Nie. Firme zalozylem wtedy, gdy przeszedlem na kontrakt u swojego
    pracodawcy. Taka byla koniecznosc. Natomiast prace rozpoczalem jeszcze w
    szkole sredniej w wieku 16-17 lat. I bylo to w miejscowosci, ktora miala
    30% bezrobotnych w tym okresie. Okazuje sie wiec, ze jednak mozna. Nie
    trzeba miec wielkich znajomosci, nie trzeba miec wiele kasy, wielkich
    plecow i innych sprzyjajacych warunkow. Wystarczy miec glowe na karku i
    miec wpojone to, ze samemu trzeba sobie radzic i ze nikt nam
    bezinteresownie nieba nie bedzie przychylal.